SYKSY 2024

SYKSYN KAUSIPAIKAN VAHVISTAMINEN

Kevään kausiratsastaja! Vahvistathan paikkasi syyskaudelle 5.5 mennessä! Paikka vahvistetaan samaan ryhmään, kuin kevätkaudellakin. Mikäli toivot muutoksia tuntiaikaan kysythän sopivaa ryhmää sähköpostitse.

Jos et ole enää jatkamassa kevätkaudelle otathan yhteyttä pikaisesti. Näin saamme helpommin tarjottua vapautuvia paikkoja jonossa oleville.

Vahvistamisvaiheessa ei kannata tuijottaa ryhmän tasonimikettä liikaa. Ryhmät on kopioitu edelliseltä kaudelta ja niitä tullaan muokkaamaan tarvittaessa oikeaan tasoon sopiviksi ilmoittautuneiden tason mukaan. Jokaisella kaudella tasonimike ei välttämättä edes muutu (harrastuksen alussa useammin).

Ryhmät ovat lukittuina kevätkauden kausituntilaisille 5.5 asti, jonka jälkeen vapautuvat paikat tulevat yleiseen myyntiin.

Jos olet uusi asiakas ja olet kiinnostunut kausipaikasta, otathan yhteyttä sähköpostitse tolkinkylanratsastuskoulu@gmail.com. Autamme sinua sopivan ryhmän löytymisessä.

VARAUSOHJEET:

• Luo RATSASTAJALLE profiili ja kirjaudu Hopotiin ratsastajan nimellä.
  • Etsi Hopotista Tolkinkylän Ratsastuskoulu (paina suosikiksi)
  • Paina varaa
  • Selaa kauden ensimmäiselle viikolle (vko 32) ja valitse tunti (sama, kuin keväällä).
  • Etene varaamaan paikkasi varausmaksulla, saat vahvistuksen s. postiisi ja varatut tunnit näkyvät ratsastajan kalenterissa.
  • Loppumaksu erääntyy viikkoa ennen kauden alkua. Näet maksupyynnön Hopotissa (ratsastajan tilillä), ohjelma myös muistuttaa sähköpostitse. Jos loppumaksua ei suoriteta eräpäivänä (huomatusaika 7vrk) vapautuvat tunnit takaisin myyntiin, eikä varausmaksua palauteta.

RATSASTUSKAUSI 5.8.2024 – 5.1.2025.
Ratsastuskertoja on yhteensä 18-22 riippuen ratsastuspäivästä. Kausitunteja ei ole kisapäivinä (sunnuntait). Jouluna 24-26.12 ja uutenavuotena 1.1 ei ole kausitunteja. 31.12 tunnit pidetään päivällä. Muina pyhäpäivinä kausitunnit ovat normaalisti (kellonaikamuutoksia saattaa tulla). Tarkemmat tuntiajankohdat näet Hopotista ja muutoksista informoidaan sähköpostilla.

KAUSIMAKSUT:
Kausitunnit 2-4 tasot):
8 hlö ryhmä 45 €/krt: Ma,Pe,La 22krt 990€, Ti, To 21krt 945€, Ke 20krt 900€, Su 18krt 810€
(5-)6 hlö ryhmä 54 €/krt: Ma,Pe,La 22krt 1188€, Ti, To 21krt 1134€, Ke 20krt 1080€,

Kausitunnit 1 taso:
8hlö ryhmä 48€/krt Tuntipäivät varmistuvat myöhemmin

Maksuehdot: Varausmaksulla vahvistat paikkasi ja sitoudut ratsastamaan ja maksamaan koko kauden. Kausipaikka on kokonaisuus ja maksunpalautuksen voi saada vain sairastodistusta vastaan yli 4krt poissaolosta.

MUUTOKSET:

Syyskaudella 5 hlö ryhmät muuttuvat 6hlö ryhmiksi. Syynä verottajan tulkinta arvonlisäverosta pienryhmissä. 5hlö ryhmissä alv olisi 24 % ja emme halua tuntihinnan liiaksi nousevan. Lisäksi syynä on jatkuva kustannusten nousu, sekä tuntiperuutusten suuri määrä. Uskomme siis, että vaikka ryhmäkoko on 6, niin ryhmissä tulee silti olemaan 4 tai 5 ratsastajaa ainakin talvi aikaan 😊 ja korvauspaikkojen löytäminenkin helpottuu.

SYYSKAUDEN OPETTAJAT:

• Johanna Jortikka ma-ke 16-21 ja to 18-21
  • Maarit Lariola to 14-16
  • Mia Forssten to 16-18 pe 15-17
  • Soni Tikka pe 17-21 ja la 9-13
  • Liana Hämäläinen su 16-19

RATSASTAJAN INFO:
Kaikki kausiratsastajan tarvitsema info löytyy nettisivuiltamme. Sivuilta löydät ohjeita tuntien varaamiseen, perumiseen, vakuutusasioihin, tallin sääntöihin ja paljon muuta.

VAKUUTUKSET:
Muistathan, että SRL:n hyväksymällä ratsastuskoululla sinulla tulee olla ratsastusseuran jäsenyys (esim.Tolkinkylän Ratsastajat Ry) tai Green Card! Lisätietoja nettisivuilta.

Mukavia ratsastushetkiä toivottaen Tolkinkylän Ratsastuskoulun henkilökunta!