Varaukset ja peruutukset

Tuntivaraukset

Voit tehdä tuntivarauksia 24/7 Hopotin kautta. Jos et tiedä taitotasoasi, sopivaa ryhmää tai olet uusi asiakas olethan ensin yhteydessä sähköpostitse. Maksuvälineinä käyvät yleisimmät maksuvälineet, sekä erilaiset laskuvaihtoehdot.

Liikuntasetelimaksut

Maksuvälineinä käyvät myös Smartum, E passi, sekä Edenred maksut. Tuntivarausta ei voi kuitenkaan tehdä suoraan Hopotista, vaan varaus pitää tehdä sähköpostitse. Katso ensin mihin haluat maksun käyttää ja sen jälkeen käy suorittamassa maksu liikuntaedun tarjoajan sivuilla. Ota tapahtumasta kuitti ja laita se meille sähköpostitse, sekä selvitys mitä haluat varata. Lisäämme sinulle kuittia vastaan varauksen Hopotiin.

Edenred Pay -maksulinkki

Maksuehdot

Lähtökohtaisesti maksetuista tunneista ei voi saada maksunpalautusta. Kausitunneilla pidempien sairaslomien kohdalla maksunpalautus on mahdollinen yli neljän kerran poissaolon jälkeen sairastodistuksella. Jos neljä ensimmäistä kertaa on peruttu ajallaan saat näistä tallikortin ja lopuista tunneista maksunpalautuksen, mikäli et halua siirtää niitä myöhemmäksi.

Mikäli kurssimaksuun sisältyy varausmaksu, sitoudut koko kurssimaksuun, eikä varausmaksua palauteta mahdollisen peruutuksen takia.

Tuntiperuutukset

Mikäli joudut olemaan tunniltasi pois, peru se Hopotissa. 12h ennen tunnin alkua tulleet peruutukset oikeuttavat tallikorttiin, millä voi varata korvaustunnin samanarvoiselle tunnille tallikortin voimassaoloajan puitteissa. Tämä pätee myös sairastapauksissa. Lyhyemmän varoitusajan poissaolotunteja ei korvata, mutta voit lähettää samantasoisen sijaisratsastajan tilallesi tai myydä tuntisi toiselle. Tunteja voi myydä esim. Facebookin ”TUNTIPÖRSSI/Tolkinkylän Ratsastuskoulu” ryhmässä. Tunnille osallistuvan nimen voi itse vaihtaa Hopotissa tai ilmoittaa siitä meille tekstiviestillä. Ohjeita saat Hopotin tukisivustolta.

Lyhytkursseilla ja alkeiskursseilla ei lähtökohtaisesti ole peruutusoikeutta. Jos sairastut kurssin aikana ja ilmoitat siitä meille 12h ennen tunnin alkua voimme sopia korvausvaihtoehdoista sen hetkisen tilanteen mukaan.

Rästitunnit

Ajallaan perutuista tunneista saat Hopotiin tallikortin ja voit itse varata sillä rästitunnin samanarvoiselta tunnilta mielellään mahdollisimman pian. Voit tulla rästimään myös ennen poissaoloa. Ratsastuskoulu ei ole vastuussa siitä sopiiko rästituntien ajankohdat,  tuntitaso tai tunnin aihe täydellisesti sinulle.

Tunnin valinta

Pyri valitsemaan rästi mahdollisimman samantasoiselta tunnilta, kuin vakituinen ryhmäsi on. Osaavammat ratsastajat voivat mennä rästimään alemmalle tasolle, mutta alemmalta tasolta ei osaavampiin ryhmiin.  Kauden alussa ryhmiin mahtuu yleensä hyvin, mutta kauden edetessä paikkoja on vähemmän tarjolla. Hopotissa kannattaa laittaa ilmoitus vapautuvista paikoista päälle. Yleensä edellisen illan ja saman päivän aamuna, sekä koulujen lomien aikaan vapautuu paikkoja enemmän. Järjestämme kauden lopussa myös ylimääräisiä korvausryhmiä.

Huolehdithan itse, että rästisi tulee ratsastettua. Tuntikortteja ei voi siirtää seuraavalle kaudelle muutoin, kuin kauden viimeisten poissaolojen kohdalla (1kk) tai poikkeustapauksissa, kuten sairastuminen tai pakollinen este.

TERVETULOA TUNNILLE!

Hopoti