Puhelin:

Vanha talli:
Tolkinkyläntie 33, 01690 Vantaa

Yksityistunnit

Tarjoamme yksityistunteja arkisin yleensä klo 15 tai 14 tuntiajoilla. Tarkemmat kausikohtaiset tuntiajat näet Hopotista. Yksityistunti soveltuu ratsastuksen ja hevosenhoidon perustaidot hallitsevalle. Ratsastajan tulisi osata itsenäisesti varustaa ja hoitaa hevonen, sekä ratsastaa ilman taluttajaa. Tunnit ovat lähtökohtaisesti koulutunteja, mutta meillä vakituisesti ratsastavilla on mahdollisuus myös estetunteihin.

Jos olet aloitteleva ratsastaja voit osallistua yksityistunneille, mutta silloin tuntirakenne muodostuu ohjatusta hoitamisesta 1/2h ja ratsastuksesta 1/2h. Ilmoitathan asiasta Hopoti käyttäjätilisi lisätietoja kohdassa.

Omaryhmätunnit

Kaikki yksityistuntiajat ovat muutettavissa 2-3 hlö omaryhmätunneiksi jolloin hinta on halvempi per ratsastaja.

Jos haluat muuttaa  yksityistunnin omaryhmätunniksi tai vaihtaa ohjelman estetunniksi olethan yhteydessä sähköpostitse.

Kausikohtaiset hinnat ja tuntien ajankohdat näet Hopotista.

Hevostaito yksityistunnit

Kiinnostaako hevostaitojen opettelu rauhassa opettajan ohjauksessa? Tai haluatko opetella jotain tiettyä asiaa esim. loimitus, taluttaminen, hevosen terveystarkastus tai vaikka parantaa taitojasi hevosen varustamisessa tunnille? Kaikki yksityistuntiajat on mahdollista muuttaa hevostaitotunneiksi 1-3 henkilölle. Tunnin sisältö tapahtuu haluamasi aiheen tiimoilta opettajan ohjauksessa. Soveltuu myös alkeistasoisille.

Jos kiinnostuit kysy lisää sähköpostitse.

Kausikohtaiset hinnat ja tuntien ajankohdat näet Hopotista.

TERVETULOA TUNNILLE!

4C8F7BC8-FDA5-4B53-B0B4-8CBE8407A056