Puhelin:

Tolkinkyläntie 33, 01690 Vantaa

Tietosuoja

Yksityisyys

Ratsastuskoulu ei suoranaisesti kerää asiakastietoja mihinkään vaan hyödyntää Hopotin kautta tulevia asiakastietoja. Luomalla käyttäjätilin Hopotiin ja painamalla Tolkinkylän Ratsastuskoulun suosikkitalliksi näkyy tilisi tiedot ratsastuskoulun asiakaslistalla. Tietoja hyödyntävät ainoastaan tallilta luvan saaneet henkilökunnan jäsenet, jotka tarvitsevat tietoja työssään (esim. opettajat hevosjako).

Asiakaspostia lähetämme muutaman kerran vuodessa, joko kohdistetusti tietyille asiakkaille tai kaikille asiakaslistalla oleville.

Asiakassuhteen loputtua voit poistaa suosikkitallimerkinnän ja näin tietosi poistuvat asiakaslistaltamme. Halutessasi voit poistaa koko tilisi Hopotista, jos harrastuksesi ei jatku. Alla olevista linkeistä saat lisätietoja Hopotin tietosuojasta, palveluehdoista, sekä käyttäjätilin poistamisesta.

Hopotin palveluehdot

Hopotin tietosuojaseloste